Bisnesrealitysarja Diili palasi ruutuihin uusin jaksoin maaliskuussa. Diili-pomona nähdään tuttuun tapaan moninkertainen start up -yrittäjä Jaajo Linnonmaa. Hänen lisäkseen johtoryhmään kuuluvat Macwell Creativen toinen perustaja ja luova johtaja Toni Lähde sekä Jungle Juice Bar -yrityksen perustaja Noora Fagerström.
Uusi kausi, uudet kujeet
Tällä kertaa kausi on edellisiä pidempi, sillä peräti kuusitoista kilpailijaa on mukana taistelemassa paikasta Jaajo Linnonmaan yritysimperiumin operatiivisena johtajana.
RE/MAXilla on ilo ja kunnia olla uudella Diili-kaudella pääyhteistyökumppanina. Kumppanuus näkyy sekä laajana ohjelmayhteistyönäkyvyytenä , että myös sisällöllisesti itse ohjelmassa.
”Oli mielenkiintoista päästä mukaan muun muassa järjestämään kauden 3. jakson asuntoflippaustehtävää, josta tuli ehkä yksi Diilin historian vaikein ja mielenkiintoisin tehtävä”, kommentoi RE/MAXin markkinointijohtaja Matias Suhonen.
Asuntoflippaustehtävän idea on yksinkertainen – joukkueilla on puolitoista vuorokautta aikaa remontoida ja sisustaa peruskuntoista asuntoa ja pyrkiä kasvattamaan niiden arvoa ja myytävyyttä. RE/MAXin kiinteistönvälittäjät Kristiina Horsma (RE/MAX Loiste) ja René Messia de Prado (RE/MAX Casa Alto) olivat tehtävässä asiantuntijoina arvioimassa asuntojen arvon kehittymistä sekä joukkueiden suoriutumista tehtävästä.
Jos et ole vielä nähnyt Diilin asuntoflippausjakson, voit katsoa sen Ruutu-palvelusta.
Osaksi ilmiötä
Tämän kokoluokan yhteistyö on aina iso satsaus, mutta päätös mukaan lähtemisestä oli loppujen lopuksi aika helppo.
”Kun mahdollisuus Diili-yhteistyöhön tuli tapetille, ei asiaa tarvinnut kauaa pyöritellä. Diili on iso ja tunnettu formaatti, ja etenkin Jaajon mukaan tulon myötä ohjelma on saanut viime vuosina todella aktiivisen seuraajakunnan. Diilin konseptissa ja RE/MAXin arvoissa on myös paljon yhteneväisyyksiä, kuten yrittäjähenkisyys ja aito tekemisen meininki. Halusimme olla osa tätä Diili-ilmiötä ”, taustoittaa Suhonen.
Elämäsi tärkeimmät diilit hoitaa RE/MAX
Muun muassa Diilin yhteydessä pyörivässä mainonnassa RE/MAXin pääviesteiksi valikoituivat ”Elämäsi tärkeimmät diilit” ja ”Elämäsi asuntokaupat”.
Elämäntilanteiden muuttuessa muuttuvat myös asumisen tarpeet. Kiinteistönvälittäjä kokee yhdessä asiakkaiden kanssa koko elämän kirjon iloineen ja suruineen. Moni välittäjä on auttanut samaa perhettä tai asiakkaita aina ensiasunnon ostosta vaikkapa loma-asunnon ostoon eläkepäiviä varten. ”Koti on sekä henkisesti että taloudellisesti yksi tärkeimpiä asioita elämässämme. SIksi myös kodinvaihtoon liittyy paljon tunteita. Kiinteistönvälittäjä tuo asunnonvaihtoon turvallisuutta ja asiantuntemusta”, kommentoi Suhonen.